aslansym bexsero ise eğer aşı yan etki yapma ihtimali (ateş) olan bir aşı demişti bizim doktorumuz, hatta kolay kolay ilaç vermez ama bexsero yapar yapmaz calpol verdi, ateş ölçüp düşük bile görseniz yine de 6. Saatte bir doz calpol daha dedi sonrasında ateş ölçümü ile devam edin dedi. Benim kızımda ateş hapmadı ama yapabilen bir aşı imiş. Eğer nimenrix ise yan etkileri biraz daha düşük. Kızamık aşısını bilmiyorum. Doktorlar doptusunu bilecektir şüphesiz ama bebim kzım da menenjit (bexsero) ve rotavirüs (rotarix) aşılarını aynı gün olmuştu mesela. Doktorlar bilir diye düşünüyorum ama..bilemedim yine de..