Merhaba kizlar oglum 10 aylik 6ayindan beri dis cikarmaya calisiyor genel olarak Iyi bi duzeni var ama Bazen hic uyumuyor y’a da 20 dk da bi kalkiyor cok yoruluyorum yapacak bi suru is var Evde calisiyorum da burn out oluyorum suan galiba esim desen hic yardim etmez bi yarim saat alir cocugu sonra al bunu agliyor der suan cok mutsuzum :/