Merhaba arkadaşlar kızım şu an 24 aylık. 2 olucak nerdeyse emzirme sonlandırdık. Sorum şu 2 ay olucak fakat benim sol göğsümde üst tarafda biraz şişlik var arada bi baskı uygulayınca ağrıyor. Bana süt bezesi gibi geldi. Emzirme bıraktıktan sonra bu süt bezeleri ne zaman gidiyor tam olarak acaba ? Göğüs ne kadar sürede toparlanıyor tecrübeli ve bilgisi olanlar yazarsa sevinirim☺️