Merhabalar arkadaşlar
Bebeğim 3 günlükken enfeksiyon ve sarılıktan 5 -6 gün boyunca yoğun bakımda yattı o süre zarfında biberonla beslediler arada bende emzirdim. Şimdi emziriyorum ama direkt uyku hali 5-6 dakika içinde uyuyor ve hiç güçlü ememiyor uykudan dolayı ayaklarını burnunu sık gibi şeylerede uyanmıyor çok çabuk canını yakmakta istemiyorum. Sürekli her emişte bezinide çıkaramam bu durumu yaşayan var mı nasıl atlattınız? Mecbur mama takviyesi yapıyorum ve 6 günde 180 gram anca almış kızım doktor ne az ne çok dedi nasıl atlatacağız bu süreci?