Ozgezeynepela bebekten bebeğe bu değişmekle beraber genelde 4. Ay atağını bu eğitim için uygun bulmazlar. 4. Ay atağı direkt olarak uykuyu etkileyen bir atak olduğu için. 5 aydan itibaren derler, benim kızım 7 aylık ama ben hala eğitimin ona şu ayda uyhun oldığunu dişünmüyorum, Ekim ayı gibi niyetim var..