Bebeğim resmen aylardır bu boy aralığında doktora söylüyorum verdiği tepki sadece "Allah allah’. 2 ay öncesine kadar hiç iştahı yoktu her gün her öğün yemekler hazırlardım hepsi kalırdı asla yediremiyordum. Emzirmeyi bıraktıktan sonra öyle bir iştah geldi ki ne verirsem vereyim yiyor sürekli bir şeyler istiyor zor yetişiyorum adeta artık😅 ama bu boy konusu gerçekten kafama takılıyor internetten araştırdığımda kimi minimum 95 olmalı yazmış kimi 88. Doktora soruyorum onlardan da alakasız cevaplar. Nasıl emin olacağım normal mi bu değer ve aylardır aynı olması…