Bebeğim 4.50aylık ekgıda kışa denk geldiği için hazırlık yapmak istiyorum meyve aldım (şeftali/üzüm/erik/armut) üzümü öylece koyayım diyorum ama diğerlerini nasıl saklayabilirim. Birde komposto falan yapsam dedim ama meyveleride şekerlemek istemediğim için meyvenin şekeri var zaten birde ilk tadım olucağı için şekersiz nasıl komposto yapılıyor bilmiyorum.
Siz nasıl başladınız kışa denk gelince neler verdiniz?