12mom bildiğim kadarıyla anne sütünü ısıtmak, kaynatmak olmaz. Ben emzirme danışmanıyla görüştüğümde sütünü dondurabilirsin kullanmak istediğinde ise buzluktan çıkarıp oda ısısında bekletebilirsin eğer ki çok acelen varsa benmari usülü eritebilirsin demişti. Yanlışm olabilir ama yanlışım varsa düzeltsin biri beni.