Merhabalar, 20 aylık kızımın birkaç ay önce yapılan alerji testleri bugün sonuçlandı.. yumurta hem sarısı hem beyazı, tavuk ve susam alerjileri çıktı. Kızım yemek yemeyen hatta hiç yemeyen bir bebek sürekli bir red halinde. Yemek saatlerimiz sürekli ağlamalı. Ve tek yediği kahvaltıydı oda karışım yapıyordum. Şimdi yumurta koymayacağım. seviniyordum yumurta yiyor bu sayede bari diye 😔 bebe bisküvisini yumurtasız yapacağım.. ki eminim tadı farklı gelince bunu da yemeyecek. Taneli kahvaltıya geçmek istiyorum ama yemiyor naptıysam alıştıramadım bu yemek meselesine 😞 başka nelere dikkat etmeliyim, kahvaltısını taneliye nasıl geçirmeliyim.. öyle hem fikir almak istedim hem yazmak içim patlıyor😞 çok yoruldum yemek yememesi, kilo alamaması, alerji meselelerinden.. umarım bundan sonra sürecimiz güzel geçer. Alerji için tek belirtilisi sık kaka yapması ve kilo alamamasıydı bu arada diğer bilindik tepkilerin hiç biri yok kızımda..