Kızlar yaa oğlum 17 aylık oldu. Yani o kadar iştahsız yemek yiyor ki bir türlü beğendiremiyorum halbuki her şeyi de tattırdım yani en başında. Hele bugün hiç yemek istemedi. Çizgifilm izleye izleye zorla işte bi kaş kaşık. Artık çizgifilmden de sıkldı zaten kesmiyor. Bu dönemde böyle olurmuş ama yine de içim rahat etmiyor. O yemeyince bütün günüm bana zehir oluyor resmen. Kilosu falan normalden iyi bu arada