Alyakbr 6 aylık ek gıdaya biraz erken geçtik biz oyuzden şuan yoğurt meyve çorba vs veriyorum her gün yoğurt veriyodum ondan mı bilniyorim kabız çocuk sürekli ıkınıyo ama gelen bişi yok kabız olmaması için napabilirim bu süreçte . Ve şuan ne iyi gelir
rivrivyapma Alyakbr ilk geçtiğimizde benim oğlum da yaşadı bu durumu 3-4 defa denedim tarhana çorbası fayda etti bebek tarhanası içirdiğim gün yaptı kakasını belki faydası olur :) içine biraz zeytinyağı katıyordum
Aslananne1 Alyakbr elma ver eğer tadım bittiyse armut cilek falan ver diyecem de daha küçük 1 yaştan sonra ama elma ve armut verebilirsin cam rendede rendele ver sonrada üstüne bol su içir baya iyi geliyor mama içiyorsa mamasina bi çay kaşığı zeytinyağı koy
jap Alyakbr tarhana doğal probiyotiktir. Aynı şekilde yoğurtta. Kabız yapmaz o yüzden. Armut ve kavun da bağırsak çalıltırır. Yediklerine zeytinyağı ekleyin. Kuru kayısı kuru incir suyun içinde bekletin suyundan içirin bebeğinize
Alyakbr rivrivyapma ben bizim yaotigimiz tarhanadan yapiyorum süzgeçten geçiriyorum salcasız yağsız yapıyorum suyunu ayarlayıp ölçüye göre 1 kasık tarhanadan atıyorum kaynayınca kıvam alınca kapatıyorum
Melis1706 Alyakbr ben corbalarini zeytinyaginla yapiyorum.benim kizimda birkac gundur muz verdim o sanirim kabiz yapti biraz kavun ustune su icirdim dengeledik😄ama kavun 8. Ay sonraydi sanirim
Alyakbr Aslananne1 şimdi mama için kalktı bir çay kasiginzeytin yağ verdim sabah kolay yapar inşallah
Alyakbr jap internette öyle yazıyordu Hergün nerdeyse ev yapımı yoğurt veriyorum tadimlar bitti yine tabiki doyumluk vermiyorum mama yiyor cunki suanlik zeytin yağı verdim.ise yaramazsa sabah kuru kayısı kaynatıp vereceğim
AlpEge04-01 Alyakbr bebegimde kronik kabız resmen. Sizin gibi erken geçtim ek gidaya. 3 adet kuru kayısıyı bir bardak suyla kaynatıp Blenderle çekiyorum. Hem cok güzel yiyor. Ve gun içinde ya da ertesi sabah dolduruyor bezini 🌸
nolmuskine Alyakbr verdiğim yiyeceklere zeytinyağı koy. Mesela benimki ek gıdaya geçtiğimizden beri günde iki kez yapıyor