cinarpinar Hzrymn merhaba baston arabanın herhangi bir problemi var mı yatış pozisyonu var mı Bir de hangi şehirdesiniz
Hzrymn Ck5711 zıpzıpın sadece bir oyuncağı yok , resim de bakarsanız görürsünüz, yukarı uzayan 3 oyuncaktan biri yok , onun dışında sağlam, bebeğim 2 ay kadar zıpladı , hiçbir sorunu yok , yükseliği ayarlanabilir kademelidir. Koltuğu da 360 derece dönüyor