Merhaba kolaylıklar dilerim. Benim de oğlum 4 aylıkken meme reddi yaşamıştık, biberondan mütevellit. Uzun bir süre elle sağdım sütüm kesilmesin diye. Ayağa kalkıp sallayarak ninni söyleyerek emziriyordum. Başta çok ağladı ama sonra çok şükür düzeldi. Bu süreçte süt arttırıcı şeylerden de destek alın ki sütünüz bollaşsın inşaallah. Tahin, dut kurusu, ısırgan otu çayı vb.