Bussraozknn Kızlar selam adetime 2 gün geçti test yaptım pozitif cıktı kan verdi 33 cıktı aradan 3 gün geçti tekrar kan verdim 49 cıktı doktor 2 gün sonra tekrar ver dedi böyle olupta gebeliği saglıklı olan varmı? Kimysalmı acaba yoksa normalmi
Roxymila Deger henuz dusuk doktorunuz o yuzden birkac gun sonra tekrae vermenizi istemistir , kimyasal gebelikte deger geriye gider, sonrasinda ultrasonda tekrar kontrol edilir kesenin ici bos mu dolumu diye.