Prima premium çare kullanıyorum 3 aylık bebeğim. Molfix pure soft cok övüldüğü için alıp denemiştim 3. Günde pişik oldu bebeğim. Prima kullanırken hiç pişik sorunu yaşamadım uzun süredir geceleri bebeğimin bezini değiştirmeme rağmen. Bebek pamuğu ile siliyorum her altını açışımda 10 dakika bekletmeye çalışıyorum iyice kuruması için. Dısardayken unibaby yenidoğan kullanıyorum ıslak mendil