Elifturcan Sütyen giyiyormusunuz ben giyince sanki sütüm hiç yok gibi geliyor evde çıkarıyorum rahat oluyor ilk önce emzirme sutgeni giydim onu beğenmedim nasil bir iç çamaşırı giymem lazım
Uykusuzhergeceeee Elifturcan sütgen ne kız 😁 Ben yarım atlet sütyenlerden kullanıyorum rahat oluyor onlar. Diğerleri sıkıyor
Kubracigimm Elifturcan e bebeğim kapsız emzirme sütyenleri var çok rahat ben onlardan kullanıyorum evde de dışarıda da. Göğüs pedi de kullandığım için ucu belli olmuyor
Elifturcan Bildiğin sutyen işte ben yarim atletle bile rahat edemiyorum evde sadece tisorle geziyorum
kalbimegem Elifturcan bn bekarken de sevmezdim sütyeni ama takmayinca iyice sarkıyor meme :( sütun ağırlığıyla