Yrnkskn Kızlar bebeğim 10 aylık haka dişimiz çıkmadı üstelik belirtisi de yok henüz kafama takılıyor geç mi kaldı hala neden çıkmadı diye bilgisi ve tecrübesi olanlar paylaşabilir mi lütfen
Yrnkskn Çevremde sürekli soruyorlar hala dişi yok mu neden çıkarmamış gibi sorulardan çok bunaldım bu normal mi sizce hala çıkarmamış olması