DrkAyz hayallmom bende 5 ay sonra oldum ilk iki gün çok yoğundu 3. Günüm bugün bitti denicek kadar az ama devam eder mi diyede düşünmüyor değilim 😵💫 gerçekten insan olunca bir rahatlıyor resmen ödemlerim gitti 😅