zuleyhaaxtr hemen hemen aynı zamanlardayız ben 2 saatte bir uyandırmıyorum genelde 2,5 3 saati buluyoruz. Bazen gün içinde hiç uyumuyor çok hırpalıyor kendini o zamanlarda 4 saate yakın uyuyor geceleri kaldırmıyorum ama 4 saati hiç geçirmedim o da bi iki defa oldu zaten. Ama doktorunuza sorun benimki 4 saati geçirme dedi ona göre davranıyorum bir de bebişin durumu da önemli kilo alımı iyi mi çişli bezi falan nasıl ona göre hareket edin. Bez sayınız azsa uyandırın normalse bırakın uyusun biraz daha. Yani ben böyle yapıyorum şu anda.