ipegimsi Kızlar size de aynısı oldu mu bilmiyorum ama dün ben mahvoldum vücudum gergin midem kötü tansiyonum yerlerde kime sorsam benle benzer semptomlar acaba mavi dolunaydan mı diye düşünmeden edemedim sizde durumlar nasıldı?
Aselsmommy ipegimsi ayyy Allah o dolunayı bildiği gibi yapsın uyuyamıyorum başım ağırıyor karnım ağrıyor eşim de halsiz hep uyumak istiyor bide üstüne kızım felaket mızmız asla susmuyor durmuyor huni takacağım birazdan
Sedaalya ipegimsi ay ondan mı acaba ya kızım dün hiç uyumadı dolayısıyla bende. Bugün afedersiniz mal gibiydim başımda çatlıyor bi yandan
ShuraMeyra ipegimsi bendede dün felaket bas agrısı oldu asla olmaz normalde bebegimde 2 gündür geceleri saat bası kalktı gündüzde az uyudh. Etkilerini baya hissediyoruz.. insallah yarına gecer
ipegimsi Halsizlikten ölecektim ses rahatsız ediyor konuşmak istemiyorum başımı kaldıramıyorum yeni yeni aklım basıma geliyor😢
ShuraMeyra ipegimsi valla yorucu geciyor normalde etkilenmem ama artık yoruyor dolunay heleki bu kdar yeryüzüne yakınken yaymıs oldugu seylerde haliyle daha cok oluyor.. umarım dolunaylıgından cıkıp yönünü degistirir😂
Duygusaljelibon_ ipegimsi ben enerciikim ama böyle eşime bulaşasım var bi asabiyim ondan mı acep bende diyorum ben niye böyle oldum kdkdkdl
Eternity ipegimsi Reglimi çok çok ağır geçiriyorum asla böyle olmazdım. Eşimi ofise çağırdım alsın diye, hiç yapmadığım şey. Evde tütsü yaktım gezdirdim, taşlarımı cam önüne koydum. Bütün kötü enerjiler gitsin, gerginliğimiz geçsin ne berbat bir etkiymiş