havvaace Minicik bir bebegin gönlünü yapip onla oyunlar oynayip kendilerini sevdiremeyenler sorunlu bence. Cok iyi yapiyor bebeginiz. Hep destekcisi olun. İstemedigi kisinin kucagina vermeyin. Öpücük at, hadi saril, elini op, bi kucana otur demiyorum ben asla. Zorla almak isteyen olursa önce gönlünü yapin, ikna edin, kendi gelirse sevin diyorum. Gecen gün dedesi geldi. 2 aydir görmüyor. Gitmek istemedi. Agladi, mizladi. Dedesi hizla kucağına aldi. Bana bakip aglamaya basmadi. Ben de babacim siz yere birakin o size alisinca gelir gelmezse de bu sekilde zorlamayalim dedim. Dedesi anlayışla birakti ve yarim saat kendisine alistirmak için ugrasti. Alışınca da sevdi. Dogru olan bu bence. Sorunlu olan kendileri. Takmayin siz bunlari.