Reyhan34 Moro Refleksinden dolayı o şekildedir. Bebek 5. Aya gelene dek görülür. Yapabiliyorsanız tam, yapamıyorsanız yarım kundakla önüne geçersiniz. Bebekler anne karnında gibi hissettiklerinden dolayı birden sıçrıyorlar ve boşlukta kaldıkları içinde ağlıyorlar.