Popo ile belin baglandıgı kısımı altını degıstırıkende kasıdıgını farkettım sonra baktım kasıyarak kızartmış sanırım bir de Tırnak izi olmus sanki mınık mınık bu nedir acaba isilik mı bu isilik nasıl bırsey ve kasıntı yı nasıl gecırebılrıız bende bapantolun atopık ciltlere ozel kremi var bebegım ıcın onu suruyorum sımdılık