Ben 11 ay önce sezaryan ile dogum yaptim, cocuk asagiya inmedi apar topar sezaryana aldilar, 2 sene beklemeliymissiz eger normal dogum istiyorsak, e esimde simdi normal dogum yapmami istiyor tekrar hamile kaldigimda, affedersin ben ozamanda hazir degildim son anda iste pata küte sezaryana alindim, aslinda ozamanda normaldi, normalde… ben ikinciye normal dogum olacagim galiba esim baya normal yapmami istiyor.. affedersiniz normal iliskide bile zorlanan ben dogumu nasil yaparim? İnanilmaz dar birisiyim nasil dogum yaparim.. normal dogumdan korkuyorum. Zaten beni sezaryan ile kestiler. E simdide normal dogum yapsam alta kesi yapcaklar orada sıkıntı olacak, cok korkuyorum. Ve onun disinda korkum ikinirken makat catlagi ameliyati oldum kabizliktan, tekrar anal fissur rahatsizligina yakalanmak istemiyorum lutfen bana bir yol gosterin normalden korkuyorum