Merhaba kızlar oglusum bugün 1 yaşına girdi 🎉 zaman çok hızlı geçiyor derlerdi de bu kadarını beklememistim😁balik yağını 1 yaş sonrası kullanmayı oneriyorlar diye bugün eczaneye gittim alayım diye oradaki kız ne kadar kullanmam gerektiği konusunda pek güven vermedi hergun 1 çay kaşığı dedi ama baya bir dusundu öncesinde 😬 doktora da önümüzdeki ay gideceğiz demem o ki siz kaç ölçek kullanıyorsunuz hergun mu ve hangi marka? Bende ona göre başlayayım diyorum çünkü almadım onlarda bilemeyince fiyat sormuş gibi yaptım çıktım artık 😁