Merhaba, eşim 7 tane hisse aldı toplamda 325 tl yatırdı.
Uygulama hakkında bi bilgimiz yok sadece yatırdık para, şimdi ne yapmamız lazım nasıl takip etmemiz lazım?
İyi mi yaptık kötü mü??
Yatırdıgımız parayı işin sonunda geri alabiliyor muyuz kaybedersek?
Yada kazanırsak parayı istediğimiz zaman çekebilir miyiz?