Gmzeeymn benim bebeğim küvöze girdiği için uyuşukluk geçtiği an bol bol yürüdüm. Hemen yanına inmek istemiştim. Sonra da sabah akşam hastane yolunda kaldım emzirmek için. O kadar hareket etmişim ki hiç ameliyat olduğumu anlamadım açıkçası. Size anlattım çünkü önerim bolca yürümeniz. O şekilde geçecek eminim. Çokça şifa dilerim♥️