Annevekizlari annaco ilk kızımda 28 aylıkken emziğin ucunu kesip vermiştim bir iki çekti etti elinde tuttu filan ilk gün biraz ağladı ikinci gün unuttu gitti ikinci kızımda da bu şekilde planlıyorum
Ezo44 annaco emzik ucunu kestim vazgeçmedi sakladım vazgeçmedi sabır taşı aldım ucuna sürdüm emdi tiksindi bıraktı
Mervemurat94 Ben emzıgın ucunu kestın sın zamanlarda bagımlı gıbıydı gece ağlar gıbı olunca veriyordum ılk ıkı gün ıstedı sonra unuttu
Anne-prenses Emzik kayboldu dedim uyuma yerini değiştirdim eline omzuna masaj yaptım 1 hafta ara ara yokladı alışma sonrasında rahatladık 18 aylıkken bıraktık şuan 20 aylık