Kizlar bebehim 4ay14 günluk ve normalde 2-3 saate bir beslenirdi ama bu 4 ay itibariyle cocuhm mama icmiyor ahliyr mamada 7-8 saat ac oldunu bilirim cok uzuluyorum cok kilo almamis nerdeyse bu ay bizim gibi planlar varmi acaba bu durum gecicimi kafaya cok takiyorum her mama hazirladihmda icermi birakirmi diye kafayi yicem resmen cok üzuylüyorim