Alyanrcn
Açıkçası şöyle oldu : Ebemiz bir çay kaşığını geçmesin dedi biz de o kadar verdik ama maalesef ateşi düşmedi. Ertesi gün kendi doktoruna götürdüğümüzde yarım ölçü verebilirdiniz dedi. O yüzden şimdi her anneye diyorum ki dozu mutlaka doktora sorun. Tabii bu sizi korkutmasın, hiç ateşi çıkmayabilir bile.