renginkayaa 4,5 farklı numara aradı beni birtanesi actım canım akbankın ordauım gelsene gıbı sacma sapan konustu hemen kapatıp eşimi cagırdım eşime biri ahmeti arıcam dedi biri yıne sapık konustu eşim kufur etti . Sonra sım kartı kırdık
Aselsmommy renginkayaa tövbe yarabbim , etrafınızda şaka yapmayı seven birileri var mı belki ötle bir şeydir eskiden hatırlıyorum aileden biri yeni telefon alınca hemen akrabaları ararlardı şaka yapacağız diye sonra gülüp kim olduklarını söylerlerdi nefret ederim böyle kişilerden