Duyguklyc Bezden rahatsız oluyor çıkarmak istiyo sürekli tuvaletını yapıncada hemen çıkarmak istiyo lazımlıga ilk çişini yaptı ama henüz erkenmi bilmiyorum gece alıştırma küloduyla yatırıcam bugun
Elfelf475 Duyguklyc ben cumartesi tam anlamıyla başlıyorum. 22,5 aylık daha. Bezi asla takmayacağız. Bezsiz daha iyi alısıyor dedi herkes. Ben gün boyu evde bezsiz bir hafta geçirmeyi düşünüyorum 😅
Yuh Anneler benim çocuğumda 24 aylık ama hiç çiş ya da kakasını demiyor 1 eylülde başladım hiç bir gelişme yok sizde nasıl durumlar