Annelerim kızım hemen hemen 50 cm lik koltuktan takla atarmış gibi düştü ya bir yerinde bişey yok 3 saat falan uyutmadım hareketleri normal hatta 1-2 dakika ağladıktan sonra temiz havaya çıkardım güldü eğlendi falan ambulans doktoru gördü sorun yok refleksleri normal dedi ama çok korkuyorum napmam lazım ya