İyi akşamlar kızlar. Son adetim 24 ağustosta bitti ondan sonra hiç ilişki yaşamadık fakat içime bir şüphe düştü sanki hamileyim gibi hissediyorum. İlk hamileliğim belirtisi aşırı derecede bel ağrısıydı. Bu aralar çok fazla belim ağrıyor. Saçlarım aşırı dökülmeye başladı hazımsızlık problemi ve uyku hali var. Bazı kadınlar hamile olduklarında da adet olabiliyormuş. Bu aslında adet değil de üstüne görme dediğimiz yerleşme kanaması. Acaba adet oldum sandım da benim de yerleşme kanaması mıydı hamile miyim yoksa. İçimde büyük bir şüphe var. Var mı içinizde de böyle adet olup da hamile olan acaba