Ecenur0 Kızlar oğlum 10 aylık yerinde durmuyor sürekli yürütmemi istiyor hiç oturmuyor yürütüyorum ama belim kopuyor sizin bebişler ne zaman yürüdü 🤦♀️ bindirmem dediğim örümceğe koyuyorum 10-20 dakka hemen işlerimi hallediyorum
Hayalll97 Ecenur0 15 aylıkken yürüdü Şuan 17 aylık ve bana hep emeklediği zamanlar sen asıl yürüyünce gör asıl o zaman zor derlerdi ama kesinlikle yürümeye başladığında daha kolay oluyor herşey 😊
SetenayCo Ecenur0 10 aylıkken sıralamaya başladı, 15 aylıkken yürüdü. O süreç uzun olabiliyor ama nacizane tavsiyem örümcek /yürüteç kullanmayın, uzun vadeli omurga rahatsızlıklarına sebep olabiliyor.
Rumeysaerva Ecenur0 10 ayına bir hafta kala heryerden turunup yürüyordu 11 ayına bir hafta kala koltuktan koltuga kısa mesafe 4-5 adım atıyordu 1 yaş 1 haftalıkken artık dışarda da tam yürümeye başladı
Bett1 Ecenur0 9 buçuk aylıkken yürüdü benimki hatta koştu çok hiperaktivdi hâlâ öyle 5 yaşında şu an. Bakalım 2. Ne zaman yürüyecek 2 buçuk aylık daha o acele etmese bari 😂
kayraninannesiiii Hayalll97 ah aradığım yorum içime su serpildi. Emekliyor henüz 12 aylık. Yuruse de rahatlasa diyorum ama korkuyordum 😂
Hayalll97 queen_mom queen_mom çünkü yürüdükleri zaman istedikleri gibi ordan oraya yürüyüp oyalanabiliyolar