Smyykntr keşke vermeseniz bir süre sonra mama içmek daha kolay geldiği için ona yöneliyor benim öyle oldu 5 ay anca emzirebildim mama yapmak emzirmekten daha zor gece kalkması çocuğun o sürede ağlaması ve gaz vs daha çok yapıyor ne bilim hakkınızda hayırlısı