Sedossh Kızlar çocuğum ana kucağından yere kaymış 2 aylık ağlamıyor bişeyi yok gibi ama doktora götürsem mi kahroldum nolur yardım edin
Mervetnl Sedossh 3 aylıkken düştü pusetten hemen götürdük bence yinede götürün ne olur ne olmaz şimdi linç yiyeceksiniz hazırlıklı olun
Hayalll97 Sedossh boyunu geçecek kadar yüksek yerden düşerse kork demişti doktorum , ağlama göz kayması veya Farklı bi hareket yoksa korkma Allah korumuştur onu inşallah
Hayalll97 Sedossh canım için rahat etmeyecekse tabiki götür ama anormal bir hareket, susmayacak şekilde şiddetli ağlama şişme morarma, bakışlarında vs bişey yoksa korkma
Selamcanim Sedossh bunu düşünüyorsan git doktora yahu kim nerden bilsin allah aşkına. Anlıyorum strese girdiniz. Herkesin başına gelebilir bu arada. Ama çok korktuysanız tek çözüm doktor. Burdakiler birşey anlamaz yani
Aynenkanka Sedossh önündeki emniyet kemeri bunun için var, geçmiş olsun. Bize soracağınıza götürün çocuğun durumunu nerden bilicez
Yarim_Kilo_Kiyma Sedossh 2 aylık bebek nasıl düştü anlayamadım. Ama çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun evlatlarımızı inşallah
Meri-Mel Sedossh Herhangi bir problem gözüküyor mu ,morarma gözlerde kayma ,kusma bir yerde şişme ne kadar yükseklik korkma Rabbimin izniyle bişi olmaz çok dikkat etmek gerekiyor bir daha aman gözünden ayirma
Sedossh Meri-Mel dün kusma yoktu doktora götürdüm doktor o kadarcık mesafeden bişey olmaz dedi baktı ama bugün kusması var minik minik öğürme hareketleri yapıyor 😞