Basak71_ Dün akşam buzluktan süt çıkardım koydum dolaba donu çözülmüş sabah veriyim dedim ılık suyla ılıttım ancak kızıma verdiğim zaman yüzünü ekşitti 3 çay kaşığı falan verdim sonra tadına baktım bozulmuş çok kötü bi tadı vardı neden böyle olmuş olabilir
Deletedmom73 Basak71_ buzluktan cıkınca direk sıcak suda eritip vermen gerekiyor yoksa bozulma yasanabiliyor.
Hilaly17 Basak71_ buzluktan çıkarıp direk sıcak suda bekletirseniz sorun yaşamazsınız biz sürekli öyle yapıyoruz tadında hiçbir değişme olmuyor
Balyanakannesiii Basak71_ Buzlukta süt saklama ömrü 3 aymış acaba daha uzun bi süremi bekledi dolapta
Ysglsm Basak71_ bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor, çalıştığım için sürekli süt sağıp bırakıyorum. Buzlukta 3 ayı geçmemesine dikkat edin muhakkak. Onun dışında buzluktan çok acil olmadıkça direkt sıcak suya çıkarıp ısıtmıyorum önce buzdolabında çözdürüyorum yaklaşık 3-4 saatte çözülüyor miktar arttıkça süre artar miktar çok değilse ve yatay ince şekilde dondurduysanız çok sürmez açılması 1 gece uzun geldi bana. Bir de dondurulup çözülen sütün tadı taze sütle aynı olmaz bu bozulduğu anlamına gelmez sabunsu bir koku ve tat gelebilir bu normal bir durum bazı bebekler sevmiyor o tadı içmeyi reddedebiliyor
Ozzyy Ben buzluktan çıkardığımda hemen sıcak su içerisine oturtuyorum süt torbasını o şekilde eriyor ve hemen içiriyorum. Hiç bozulma sorunu yaşamadım.
Caca Herkes farklı bir şey söylüyor kimi de buzluktan dolaba koyup bir gece önceden öğlene çözününce suda ılıtıyoruz diyorlar. Kendi Yöntemini uzun süre kullanıp memnun olanlar yazsın bence. Ben de işe başlayınca ihtiyaç duyacağım çünkü
Basak71_ Hilaly17 anladım bende çıkardım dolaba koydum orda çözündü sabahta ılık suya koydum öyle vereyim dedim tadına iyi ki bakmışım yoksa kızıma bozulmuş süt verecektim
Mrveyll77 Balyanakannesiii 3 ay duruyor buzlukta ve çıkarıp sıcak suda benmari usulü eritip vermen gerekiyor normal süt gibi düşün açılınca hemen kaynatmak gerek kalırsa bozulur .. ki anne sütü de öyle kendinçözdürüp o an vermelisin sütü
kamer12 önce buzlukluktan buzdolabına çıkartmanız lazım , direkt çözülür ama acil durum için , tadını neye göre bozulmuş dediniz ki benim sütümün tadı farklıdır sizinki farklıdır , sağdığınız zamandan 3 ay geçti mi ?