Benim kızımında burnu çok tıkanıyordu. Nebül cihazı ile serum fizyolojik hava veriyordum, yattığı odaya kaynar su içine okaliptüs yağı damlatıyordum, soğan içine karanfilleri batırıp baş ucuna koyuyordum ve sürekli burnunu temizliyordum, ilaçlarını da içirdim geçmişti