Benim bebeğimde yüzüstünden sırtüstüne dönüp kendisini uyandırıyor 🥲 bu aralar dişleri çok kaşındığı için bu şekilde bastırdığını düşünüyorum. Çünkü benim bebeğim yattığı yeri bazen ısırmaya çalışıyor. Kendini itiyor kafasını kaldırıp yatakla ağzını burnunu kaşıyor 🤷🏻♀️