Kızlar bebeğim 2,5 aylıkken süt alerjisi dedi doktor sadece mukuslu kaka, gürültülü kaka ile o zamandan beri alerji maması yiyor. Sadece mamayla besleniyor bu arada. Pazartesi dr kontrolü sonrası ek gıdaya başlicaz nasipse. Böyle bebekleri olan anneler ek gıda süreci nasıl geçti? Önce neyle başlatıyorlar? 7 gün dedi bize tadım için sonrasını konuşucaz ama ben heyecanlıyım ve meraklıyım. İlk ne veriyorlar bu durumda yoğurt yiyemez çünkü 😌 Yardımcı olursanız sevinirimmm