Ecenin_annesiii Doğum yapalı 5 ay oldu saçlarım son 2 aydır aşırı dökülüyor özellikle ön kısımlarimdan bu durumu yaşayan varmi
Ucansupurge Ecenin_annesiii hepimiz yasadik ve bu cok dogal birşey. Gebelikte degisen hormonlar dogumdan sonra eski haline geliyor o yuzden ilk 6 ayda dokulme oluyor. Kan testi yaptir mutlaka demir, b12 ve d vitamini eksikligi de dokulme yapiyor
Mervetnl Ecenin_annesiii 3. Ayda başladı 6. Ay bitiyor hala devam ediyor. Doktorumun tavsiyesiyle bir kaç vitamin aldım hem kemik ağrıları hem saç dökülmesi için sanki biraz azaldı. Ama herkes yaşıyor bunu.
beyzzsenturkk_ Ecenin_annesiii ben kestirdim ve urban spreye basladım bebek saclarımı da uzattı hafif kellesme mi desem seyrelme vardı o ara da gözüme artık batmamaya basladı ama mutlaka kestirin gözle görülür azalıyo dökülme
Evrem2prensli Bıttım sabunu kullanabilirsiniz ben 4 5 aydır kullanıyorum ve şampuanı da bıraktım tamamen bitmişti dökülme son birkaç haftadır bıttımı bırakıp şampuana başladım yeniden aşırı dökülme başladı tekrar bıttım alıp başlayacağım