sevo05 Her gün aynı saatlerde. Bu akşam saatleri. Tansiyonun çıkması stresten olabilir mi? Tansiyon hastası olsam devamlı mı yüksek olurdu? Düşüncelerinizi bekliyorum 🙏🏻
Roxymila Bünyesel olarak degisir. Bas agrisi , halsizlik, nefes darligi vb sikayetleriniz varsa bi kontrol ettirmenizde fayda var.
sevo05 Roxymila Kardiyolojiye gittim normal dedi her şeye. Tansiyon için ilaç falan da vermedi. Ama bu durum beni rahatsız ediyor her gün her gün.