acemi92 ben adetsizken gittm doktorum adetsizken olmaz çok acı yapar rahim adetliyken biraz daha açılıyor o zaman gel dedi . Adetin 4 . günü sağlık müdürlüğüne gittim orda taktılar sordum adetsizken takılıyormu diye adetsizken olmaz dediler . Bende enfeksiyon vardı o zaman takmadılar hatta yengemdede var omada takmadılar çok acı olmuyor takarkende