Neden destek vermek zorunda hissediyorsunuz? Bebekte herhangi bir rahatsızlık belirtisi yoksa siz uyarmamalısınız. Anne sütü alıyorsa eğer 10 güne kadar kaka yapmaması bile normal. ve siz uyardığınızda eğer katı kaka yapmıyorsa kabız da değil demektir. Bence uyarmadan bir süre bekleyin…