Birminikannesiyim yaklaşık 14 aylık olana kadar o kadar emdi ki anlatamam Bi başladı 2 aylıkken 14 aylığa kadar gece gündüz demeden her an baş parmağı ağzındaydı en çok kafama takılan o olmuştu yurt dışından parmak emme aparatı mı getirtmedim acı oje mi sürmedim anlatamam baya yoğunlaşmıştır ve artık Bi gün annecim bence parmak emmemelisin artık diye uyarıda bulundum gerçekten o laftan sonra Bi çekti filan dedim ki bu sıpa beni anlıyor :) öyle öyle her elini ağzına aldığında çok sabırlı şekilde uyardım gece resmen parmak nöbeti tutuyordum emmeye başlarsa aaa annecim bize teyzeler ne der hemen ellerimizi çekelim güzelce uyuyalım diye diye 3 ay sonrasında azmim gerçekten sonuç verdi ve artık emmiyor ha emmesi sıkıntılı Bi süreç değilmiş tabi ama gel de bunu sen dışarıya anlat ah ah bu parmak emme meselesi ve çevre faktörü beni çok yıpratmıştı Allah yardımcınız olsun malesef Bi dönem emiyor bu şekilde çocuklar annesi..hatta yakın Bi tarihte okuduğum yazıda parmak emme de Bi bebek masturbasyon çeşidiymiş ..okuduğumda çok şaşırmıştım ama gerçekten parmak emmek hem güven hemde Bi haz veriyormuş bebeklere ne kadar doğru bilemiyorum tabi