Bende 4 numara natural külot bez kullanıyorum bende koku hiç almadım hatta diğer bütün bezleri denedim hiç birinden memnun kalmadım bimin bezi bı çiş yapmasinda sarktı aşağıya doğru Molfix ve Prima pişik yaptı can bebe hem pişik yaptı hemde sizdirdi hep o yüzden sleppy kullandığım günden beri çok memnunum