Doğmadan sleepy almıştık baya bir, bitmesini dört gözle bekledik hem sızdırıyor hem lastikleri iz bırakıyordu. Sonra primaya geçtik o çok güzeldi ama çok pahalı maalesef. Sonra molfix kullandım o da çok sızdırıyor. Şimdi bir aydır goon kullanıyoruz prenium soft hem uygun hem dokusu primanın kine benziyor. Çok memnunum sızdırmıyor 😉