123456e evet evet normal 10 güne kadar normal diyor doktorlar. Gaz çıkarıp çıkarmaması önemliymiş. Eğer gaz çıkartıyor ama kaka yapmıyorsa bağırsakları çalışıyor anlamına geliyormuş. 1 aylıktı 2 gündür kaka yapmıyor diye götürmüştük doktor öyle bilgilendirmişti