Ervanur24 Merhaba kızlar oğlum 4 aylık bugün sünnet oldu sargı bezi var şuan o kendiliğinden mi çıkacak yoksa biz çıkartmaya mı çalışıcaz nasıl oluyor tecrübeli anneler yazabilir mi ?
Gulo0401 Ervanur24 bize akşam kendiniz çıkarın dedi ama biz cesaret edemedik sabah sağlık ocağında çıkarttırdık
Gulo0401 Ervanur24 pek sanmıyorum çıkacağını ya bence imkanınız varsa götürün sağlık ocağına hiç sorgulamadan çıkarttılar direkt
bircagoniko Ervanur24 bizimde kesinlikle çıkmadı çok ağladı sünnet olduğumuz hastanenin acilinde çıkardık